Wednesday, June 15, 2011

ingin aku.......

aku ingin menjadi alasan kamu tersenyum dan bersemangat menjalani hari-hari mendatang..

aku ingin menjadi salah seorang yang kau sebut namanya di setiap doamu kerana di setiap doaku ada namamu..

aku ingin menjadi orang yang pertama kau lihat di waktu pagi dan yang terakhir di waktu malam....

aku ingin menjadi titik terang dalam kegelapanmu dan jawapan segala keraguanmu...

aku ingin menjadi bayangan yang mengiring langkahmu yang selalu menemani kemana jua kamu pergi...

aku ingin menjadi seseorang yang kau perkenalkan dengan penuh rasa bangga...

aku ingin menjadi insan yang terbaik yang dipilih tuhan untukmu....

aku ingin menjadi seorang yang kamu fikirkan setiap hari dengan tersenyum...

aku ingin menjadi seorang yang bererti dalam hidupmu....

aku ingin menjadi orang yang sentiasa berterima kasih pada tuhan kerana memiliki hatimu.....


No comments:

Post a Comment