Saturday, May 14, 2011

kembali....

huh... br la aku merasai macam mana rasenye tak ade mase mau update blog ni... macam-macam komitmen datang...

terlebih dahulu aku nak mengucakan Alhamdulillah kerana berjaya menamatkan pengajian aku pada peringkat diploma ni dengan mendapat keputusan yang boleh laa bagi aku daripada tak lulus kan... kepada rakan-rakan yang sangkut, harap anda semua bersabar mungkin ade hikmah disebalik kejadiannya...

dah setel buat diploma..? mane projek..? tah laa... wat masa ini aku tak nak fikirkan ape-ape lagi.. just bole tumpukan pada kerja yang sedang aku lakukan sekarang ni... so minggu depan akan bermula la sesi pembelajaran yang serius untuk bekerja.. haha.. sebelum ni banyak sangat mainnye kat tempat kerje... 

pada rakan saya yang kini sedang dalam proses perkenalan tu.. harap-harap perkanalan ini dapat dikekalkan hingga ke masa hadapan... kita hanya merancang tuhan yang menentukan segalanya... berharap agar ending for relation ini akan menjadi positif... amin... kawan-kawan tolong doakan sekali ek.. hehehe... (tak malu betul... aku ni... ngeee~~)

diharap kita berjumpa lagi di next entri.. saya sebagai penulis hanya mampu buat yang termampu jek... yang baik itu datangnya daripada Allah yang buruk itu datangnya daripada saya sendiri... wassalam....


No comments:

Post a Comment