Monday, September 5, 2011

[ ^_^ ]

Akan ku berterusan mencari pengertian
hatimu terhadap aku....

Biar aku menghapuskan
Sangsi yang berterusan dari mu
Terhadap ku
Kau mahukan......
Segalanya sempurna.....
Mungkinkah bercanda kerana tiada yang sempurna fahami lah

Kau & aku pasti begini
Menempuhi onak dan duri
Suka duka bersamamu
Dan yang pasti aku kan disini

Kau dan aku harus begini
Menempuhi setiap hari
Senyum tawa air mata dan baru kan sempurna...

 Akan ku berterusan
Untuk cuba memuaskan hatimu...
Terhadap ku
Kau mahukan....
Segalanya sempurna....
Mungkinkah kau bercanda....
Kerana tiada yang sempurna fahami lah..

kau dan aku pasti begini
menempuhi onak dan duri
suka duka bersamamu
dan yang pasti aku kan disini

kau dan aku harus begini
menumpuhi setiap hari
senyum tawa dan air mata
barukan sempurna......

Berkali ku katakannya aku milikmu
Berkali juga kau bertanyaaa.........

(kau dan aku pernah begitu namun da berlalu...)

kau dan aku..............
suka duka bersamamu.....
dan yang pasti aku kan disini....
kau........ dan........ aku...........

Senyum Tawa air mata dan barukan sempurna.....




No comments:

Post a Comment