Wednesday, July 6, 2011

..........................

yeahhh... berjumpa lagi.... sekali lagi hati aku di uji... walaupun terase tetap akan ku cuba untuk memaniskan keadaan... diri ku mengerti bukan salah mu dan tiada hak untuk aku menghalang terhadap apa jua sikap dan tingkah laku mu..

usahlah membiarkan perkara lama menghantui fikiran mu itu kerana apa yang terjadi sebenarnya adalah dijadikan panduan hidup di masa akan datang dan janganlah pula cuba engkau mencelarukan fikiran kamu itu disebabkan perkara yang lalu...

aku mengerti bahawa usia perkenalan kita tidaklah seagung perkanalan yang pernah kamu lalui sebelum ini, namun aku cuba untuk menjadi yang terbaik walaupun aku menyedari akan diri ku ini yang tidaklah sempurna dan tidak lah setanding yang dulu... namun bagi diriku tetap untuk mempertahankan kamu kerana apa yang kamu lalui dahulu adalah satu perhubungan yang tidak nampak masa depan... (maafkan saya jika terkasar bahasa....) namun itu lah hakikatnya....

bukan untuk menyalahkan keadaan atau sesiapa tetapi untuk kesedaran bersama agar dapat kita membina sebuah perhubungan yang matang seiring dengan usia kita yang sedang meningkat ke arah yang lebih penting pada masa akan datang..

janganlah engkau meributkan sarang fikiran mu itu untuk perkara yang lepas.. fokuskan apa yang sedang kamu lalui ini agar menjadi lebih baik untuk masa akan datang dan aku faham akan ceritera yang lepas.. tidak aku menyalahkan kamu dan tidak pula menyalahkan masa atau keadaan kerana itu semua adalah hak kamu dan tidak aku mempunyai kuasa untuk menghalang kamu.....




~ I Love You~

-_^

7 comments:

  1. bumi mana tak dibasahi hujan.
    laut mana tak bergelora.
    cinta mana tak bergolak.

    ada jodoh tak kemana insyaallah

    ReplyDelete
  2. amin... harap-harap apa yang dikatakan adalah tepat... sy hanya mampu berusaha dan bertawakal saje.... -_^

    ReplyDelete
  3. Jodoh pertemuan ditangan Allah,inshaAllah kalau kita da berusaha,
    sejauh mana kapal berlayar,pasti akan berlabuh jua...

    ReplyDelete
  4. bella : laaa.. kn da ckp aritu ade blog.. ko yg x nk jd follower ak... :p

    ReplyDelete
  5. bersabarlah.. perhubungan baru atau lama, memang byk dugaan.. yg lepas, jgn dikenang tpi dijadikan panduan agr tidak berulang.. Insya Allah, Allah akan bantu kita..

    ReplyDelete
  6. to azs : tq for the comment... insya-Allah akan dijadikan ingatan untuk kita bersama.... -_^

    ReplyDelete