Friday, November 12, 2010

suatu ketika....

'disaat ku ingin dekat denganmu.. kau semakin jauh meninggalkan ku dan kau diam tanpa kata saat ku ucap semua rasa'....

satu lirik yang makan dalam bagi aku.. cite psl ape?? adelah suatu kisah ni kan.. biar lah die jadi kenangan dalam kamus idop aku.. semua rasa ini hanye mungkin bagi aku..  aku pun tak tau ape lagi yang di mahukan dari idop dia.. time-time lepak sensorang la macam-macam kisah lame teringat.. sedangkan suatu ketika hubungan ini seakan-akan sedang berputik.. tp hakikatnya tidak.. itulah kate-kate yang ak ulangi utk diriku yang diriku ini tidak punyai ape-ape dengan dia.. mungkin dia ada pilihan hidupnya sendiri.. pada aku, dialah wanita yang paling sempoi penah aku kenali.. dengannya tak yah nak pening-pening kepale dlm hubungan.. yang penting kita jujur dan ikhlas dalam perhubungan. tak perlu lah nak hipokrit dalam idop.. sume tu khayalan jek lau selamanya kita hipokrit...


kadang kala lagu pun main peranan gak dalam idop kita saat berduka, sedih, gumbira, emo macam-macam lagi laa... sume ni terpulang kpd individu itu untuk berkongsi ape yang mereka rasakan dalam hidup kita..
hidup tak semestinya manis setiap masa.. kadang-kala kita juga memerlukan kesedihan untuk memperbaiki diri kita utk ke tahap yang lebih ideal lagi.. yang penting dalam idop sentiasalah ingat pada yang esa kerana dialah yang menguasai segalanya.. tapi bagi sesetengah orang kn.. sesetenga ek bukan sume.. bila mereka dah ade pasangannya sendiri, membe-membe teros dilupekan.. patutkah begitu..? tepuk dada sendiri la korg pk... jangan sampai satu masa nanti korang akan merayu pertolongan pada membe yang korang penah lupai...

Persahabatan Yang Ikhlas Pasti Membawa Pelbagai Kenangan Yang Sukar Dilupai...






No comments:

Post a Comment